موفقیت

راه موفقیت ، خوشبختی ، پولدار شدن و... را در این وبلاگ پیدا کنید success

راه موفقیت ، خوشبختی ، پولدار شدن و... را در این وبلاگ پیدا کنید success

در این وبلاگ همه کتابها ، مطالب و برنامه ها و ابزار های مختلف برای موفقیت شما را جمع آوری کردیم . جویندگان موفقیت به جمع ما خوش آمدید .

طبقه بندی موضوعی

قدرت کلام و دعا

سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۹ ب.ظ

قدرت کلام و دعا

 نویسنده:سجاد شاهرخی

اصولاً کلام دارای نوعی آگاهی است. این آگاهی، از هستی و ارتعاشات درونی منبع صدا منتشر شده و به همین علت نیز گوش دادن به اصوات جهان وطبیعت، می تواند سطح آگاهی انسان را تغییر دهد. تکرار یک کلمه که در یوگا به آن "مانترا" می گویند،..

باعث تغییر و افزایش سطح آگاهی در انسان می شود.کلام همچنین دارای انرژی زیادی است و این انرژی هرگز از بین نمی رود. پس، کلام انسان قدرت عظیمی دارد. وقتی حرف می زنید (چه مثبت چه منفی)این کلام به محض خارج شدن از دهان، به کائنات رفته و بهترین چیز از جنس کلام را برایتان به ارمغان می آورد.

« برنامه ریزی عصبی کلامی » تحقیقات فرا روانشناسی و به ویژه علم ثابت کرده کلامی که از دهان انسان خارج می شود، بر ذهن و  تواناییهای او تاثیر زیادی می گذارد. مثلاً وقتی شما می گویید: " نمی توانم" ، ذهن شما این کلام را قبول کرده و دیگر نمی توانید کار مورد نظر را انجام دهید.

از این رو باید خیلی مواظب حرف های خود باشید و سعی کنید تنها از کلام مثبت استفاده کنید تا ذهنتان مثبت بیاندیشد و موارد مثبت در زندگی شما رخ دهد.بعضی ها بدون آنکه بدانند، پیوسته از دنیا شکایت می کنند و فقط معایب زندگی را می بینند. این افراد نمی دانند ناخودآگاهانه با گفتن این حرفها، اتفاقات منفی و بد را در زندگی شان خلق و جذب می نمایند. پس، باز تاکید می شود تا در انتخاب کلامی که بر زبان می آورید خیلی دقت کنید.

قدرت کلام

شما می توانید از طریق جملات تاکیدی و دعاهای زیر، از کائنات و پروردگار بخواهید که در شما تغییرات  و دلخواه ایجاد شود:

- خیر و صلاح به ظاهر محال من، هم اکنون تحقق می یابد و آنچه غیرمنتظره است رخ می دهد.

- پروردگارا به من آرامش ده تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم. دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که می توانم تغییر دهم، بینش ده تا تفاوت این

 دو را بدانم.

-فهم ده تا متوقع نباشم دنیا و مردم آن مطابق میل من رفتار کنند.

- ای دگرگون کننده قلبها و دیده ها، ای تدبیر کننده شب و روز، ای تغییر دهنده حال و احوال، تغییر ده حال ما را به بهترین حالها.

- در برابر این مشکل مقاومت نمی کنم، بلکه آن را به دست عشق و خود نامحدود الهی می سپارم تا مشکل من حل گردد.

- من همانقدر که به خدا محتاجم، او مرا دوست دارد. من در دستخدا وسیله ای هستم تا مشیت خود را از طریق من به انجام رساند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی